divendres, 30 d’abril del 2010

Propera activitat


Ja estem a la recta final per La Fira i no podem esperar més per què tingueu tota la informació
per tant aquí la teniu!!! Hi hauran molts tallers per participar, el mateix dia de la Fira podreu escollir quin us agrada més.


..
La Vànova de l´Amistat es sortejarà entre totes les persones que enviem un bloc a  la dreça que hi-hà a sota de la foto; podeu agafar el patró amb les mides que teniu en aquesta entrada. Hi ha temps fins el 15 de maig per enviar-lo. A més, com ja us hem explicat anteriorment, per qui particip-hi ,a l'exposició hi hauran premis per les diferents modalitats de treballs, Patchwork, Brodats, etc. i Premis per l'exposició de "Medis de Locomoció i transport", on tothom també pot participar. Un petó a totes i esperem els vostres treballs i blocs!!!!!!
.
.
.

3 comentaris:

El Taller de Gaby ha dit...

Hola, molt bo aquest blog. Us seguieixo!!!
Salutacions.

Marian ha dit...

Hola Àngels!
estic encantada de participar en la vànova!
salutacions

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Hola!
Ja tinc acabat el bloc per participar a la vanova de l'amistat!
Estic molt contenta de poder participar, pero les mides que em sorten quan imprimeixo fan que quedi un bloc mes gran de 25x25cm.
He dibuixat el bloc amb les mides finals i m'he fabricat els meus propis patrons.
Segur que quedara preciosa!
Una Abraçada
Raquel