dimecres, 18 de maig del 2011

SORTEIG !!!

Hola a tothom !
Ja s'acosta la fira i festa de les labors de Verges , que com ja molts sabreu serà el dia 11 de Juny.


Creiem que és d'interès per tots, fomentar aquestes activitats i fer-ne més publicitat.
Ja sabeu ! si teniu pàgina web, bloc, Facebook , botiga, tallers etc... Poseu-hi l'anunci !
Hem pensat que, el que es faci seguidor i ens deixi un missatge amb la adreça del seu bloc i que  en aquest hi posi en un espai visible el cartell de la fira amb l'enllaç de l'Associació labors de l'Empordà ( durant tots els dies que queden pel dia de la fira i exposicions ) entrarà al sorteig d'uns materials per fer moltes labors. ( El sorteig el farem el 14 de juny ) També els que estiguin presents al punt de trobada de bloggers de la fira a les 12 i 18h rebran un obsequi.

Esperem poder comptar amb la vostra  col·laboració i fins aviat .

Gràcies per tot!

31 comentaris:

Florin ha dit...

Quina bona pensada, ja fa dies que ho tinc penjat, ja falten pocs dies.
Una abraçada

filrosa ha dit...

ja feia temps que us tenia el vostre blog al meu, però us hi he posat l'enllaç, ens veurem a Verges el dia 11

Associacio Labors Empordà ha dit...

Gráciles ! i fins aviat .

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Ara si!!!, ya lo tengo hace días el logo de la Fira. Besos

Cloti Montes ha dit...

Anda, qué bien, sorteito. A ver si me toca.
clotimontes@gmail.com
http://lacasadecloti.com

Bsssss
Cloti

Eva ha dit...

eL LOGO YA LUCE EN MI BLOG
Saludos Eva

Ana Belen ha dit...

Me parece estupendo, ya esta el logo en mi blog!
ann471981@hotmail.com
elrinconcitodeanabelen@blogspot.com

NIEVES ha dit...

No sé que hay que hacer,no entiendo el catalán.Lo siento.

Unknown ha dit...

YA ME HE LLEVADO EL LOGO A MI BLOG
celia1962.blogspot.com
mail:maroto311262@gmail.com

Unknown ha dit...

YA ME HE LLEVADO EL LOGO A MI BLOG
celia1962.blogspot.com
mail:maroto311262@gmail.com

Unknown ha dit...

me llevo el logo a mi blog me encantan estas iniciativas un saludo Maxi
maxicuenta1@gmail.com

Mari ha dit...

crec que ja ho he fet be.
son MªCarmencabezas@hotmail.com
i el meu blog es
http://elcafedelamari.blogspot.com
gracies i fins aviat
petonets

mypatchworkantahkarana ha dit...

Holaa.... Voy hacer caso a Pilar de: http://pilarbujaldon.blogspot.com/ y nada voy a darme una vuelta por vuestro blog y a ver Desearos que lo paseis divinamente y suerte a todas.
Mi nombre es Ana ... y mi blog es:
http://mypatchworkantahkarana.blogspot.com/... Besotes y gracias.

maria ha dit...

Em dic Maria i farem una mica de publicitat i això be a tots,si puc m´agradaria anar-hi a la fira,a veure si puc,sort a totes amb el sorteig,el meu blog es:
http://milfresas.blogspot.com i al mail: matema3@hotmail.com
Fins aviat.

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Hola!
Ja esta anunciat al meu blog.
Soc la Raquel de Patch Temptation i ens veiem a Verges el proper 11 de juny.
Una Molt bona pensada aquest sorteig

Unknown ha dit...

Jo també he complert. Llàstima que no podré venir! Potser un altre any.

Nuria ha dit...

Ayer ya me hice seguidora y llevé el logo a mi blog, pero se me había olvidado dejar un comentario. Me parece una idea genial la que habeis tenido para promocionar la feria. Un beso
Nuria

Associacio Labors Empordà ha dit...

Muchas Gràcias por colaborar !
Esperamos que aun seais más que se sumen a la propuesta.

Hasta pronto !

Anònim ha dit...

Acabo de posar el vostre enllaç al meu nou bloc. M'ha costat una mica perque soc novata, però ja està.
elsdrapetsdelasandra.blogspot.com

els drapets de la sandra ha dit...

Bé, en realitat no soc anònim, soc Sandra. Una abraçada.

mamiblues (Fina) ha dit...

Ya estais en mi blog y soy seguidora.
http://elplacerdecoser.blogspot.com
Besos.

QUIMA ha dit...

Bona pensada, ja le posat al meu blog. Segurament ens veurem , ja qu eno mu vull perdre
Fins el dia 11
Quima

Dolors ha dit...

Jo ja he posat l'anunci de la Fira de Verges al meu blog:
www.eltallerdebielisa.com

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Bona tarda
Aquí us deixo el meu enllaç
http://laborsderetallsnuria.blogspot.com
Una abraçada

Carbassona ha dit...

Ja us he posat en el meu blog i també en el facebook, així és que espero poder venir a veure-us....

Unknown ha dit...

Aqui us deixo el meu enllaç
http://silviamarsal.blogspot.com/
Gracies.

Agnès ha dit...

Ja ho he afegit al bloc, espero que arribi el dia
Ja ho he publicat al meu bloc
http://elracodelagnes.blogspot.com/

Rosabel ha dit...

HOLA1 ja tinc el logo al meu blog espero poder venir el dia 11
elpatchworkderosabel.blogspot.com
Una abraçada

cerato ha dit...

Ya he puesto el logo en mi blog.
Saludos

Carme Mateo ha dit...

Hola ja he posat al meu blog el esdeveniment de dissante,
carmemateo.blogspot.com
ens veiem dissabte
Petons

Pilarín ha dit...

Allà ens trobarem!!!!

Vaig deixar-te un comentari, ja fa dies, però veig que Blogger h atornat a fer de les seves, i després de l'última "destarotada" el meu comentari s'ha perdut. Bé, te'l torno a deixar.

Ja vaig fer-me seguidora (després de la KDD de Torroella) i vaig enllaçar la proposta des del meu blog.

Petonets i espero que no plogui i disfrutar molt a Verges, totes plegades!!!!

Pilarín
http://pilarpalamos.blogspot.com